Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 31 mar 2013, 16:13

To nie będzie wina dokręcenia na zimnym kąt jest chyba wyższy to głośniej chodzi tak mi się wydaje.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 11:19 przez bozmek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 31 mar 2013, 17:04

bozmek pisze:To nie będzie wina dokręcenia na zimnym kont jest chyba wyższy to głośniej chodzi tak mi się wydaje.
a to pewnie nie będę sobie tym głowy zaprzątał, jeździ ok więc nie będę szukał dziur, dni nastawnika policzone więc pewnie kiedyś zawitam u muniora to się bede dopytywał :mrgreen: dzięki za odpowiedzi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 mar 2013, 17:25

bozmek pisze:To nie będzie wina dokręcenia na zimnym kont jest chyba wyższy to głośniej chodzi tak mi się wydaje.
Zgadza się ,na zimnym kąt wyższy ,w miarę nagrzewania spada ...dlatego statyczny kąt wtrysku ,jak i dawkę ustawia się na rozgrzanym silniku

pietrzy5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 31 mar 2013, 08:10
Lokalizacja: Passat B4 tdi 1z

Post autor: pietrzy5 » 02 kwie 2013, 09:44

witam
od 2 dn czytam fora z zamiarem podniesienia mocy swojego TDI 1Z

dwie opcje
1. Wtryski 205 +komp 16bi+soft
2.Wtryski 216 +komp 16bi+sof

jakieś sugestie ?? opinie

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 kwie 2013, 09:46


Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 02 kwie 2013, 10:03

wystarczy przeleciec ten watek i to juz duzo wiedzy ;>

edit: w sumie moge tez cos dozucic od siebie na temat ASV jak juz zaglebiamy sie w to,

mam te tryski juz z pol roku, wrazenia, ciezko powiedziec, staram sie trzymac silnik w dobrym stanie, oleje itd itd itd itd... wyczyscilem kolektor ssacy i takie tam, auto jest zywe bez czipa, tak mi sie wydaje, nie krece go powyzej 3tys obr ale idzie jak burza wg mnie

ktos tez pisal ze z ASV'ami jest problem z paleniem zima... hmmm... wydaje mi sie ze moge to potwierdzic, jakis tydzien temu bylem u dobrego kolegi w katowicach ustawic to i owo, mialem nadzieje ze odpalanie na zimnym sie poprawi ale sie nie poprawilo, takze wniosek sam sie nasuwa ze faktycznie moze to byc przyczyna samych wtryskow, (swiece zarowe tez mam dobre - sprawdzalem), jak silnik jest cieply to "pali na dotyk"

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 19 maja 2014, 19:31

Pozwolę odgrzeje kotleta :) Czytają wszystkie wypowiedzi to dla ori pompy 1z brać wtryski z ciśnieniami 190/300 ? Bo już przy takich z ASV czyli 220/300 są problemy chwilowe z odpalaniem w zimę, nie którzy mówi że przez chwilę chodzi na 3 garach

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 maja 2014, 20:01

KLICHO pisze:Czytają wszystkie wypowiedzi to dla ori pompy 1z brać wtryski z ciśnieniami 190/300 ?
Zgadza się ,jedynie słuszne 190 /300 .Z 220/300 mogą być nieciekawe "efekty " ,i po co dodatkowo meczyć pompę większym cisnieniem otwarcia ;-) ...niby te 30 barów to nic ...zgadza się ,nic...ale dla zdrowej pompy ,a nie kazdy taką posiada 8-)

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 19 maja 2014, 21:37

Ja mam u siebie ASV ale nie potrafię powiedzieć jak będzie w zimie, Kostrz doradził mi żebym po zamianie softa na jego założył 1Z albo AFN. Puki co oryginalny sterownik i chodzi mi to dobrze. Czasem przekręci raz więcej jak długo stoi ale nie ruszałem kąta ani dawki po zmianie a kąt spadł do 35-40, nie dymi i jedzie nieźle oczywiście jak na Boscha więc na razie nic nie grzebie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 maja 2014, 22:12

kubaaabee pisze:Puki co oryginalny sterownik i chodzi mi to dobrze.
Sterownik nie ma tu nic do rzeczy ...To czy przy wtryskach 220/300 ,bedzie odpalał od strzała ,tak jak na ori ,zalezy tylko od tego, w jakiej kondycji jest pompa wtryskowa

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 19 maja 2014, 22:21

Spoko, chodziło mi bardziej o to żeby podkreślić że na razie nic więcej nie zmieniałem oprócz wtrysków, jezdzę tak od marca ;-) MUNIOR skoro już zaangażowałeś się w rozmowę to mam pytanie co myślisz o tym kącie, ruszać to? Przed zmianą miałem 45-48. W tym tygodniu może uda się że wpadnie mi sterownik od Kostrza i pewnie wrócę do ori wtrysków.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 maja 2014, 22:27

kubaaabee pisze:MUNIOR skoro już zaangażowałeś się w rozmowę to mam pytanie co myślisz o tym kącie, ruszać to? Przed zmianą miałem 45-48. W tym tygodniu może uda się że wpadnie mi sterownik od Kostrza i pewnie wrócę do ori wtrysków.
Skoro wracasz do ori wtrysków ,to i kąt wróci 8-)

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 19 maja 2014, 22:29

MUNIOR pisze:Skoro wracasz do ori wtrysków ,to i kąt wróci 8-)
Czyli nie kombinować to tych 55-57 tylko cieszyć się jazdą? :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 maja 2014, 22:33

kubaaabee pisze:Czyli nie kombinować to tych 55-57 tylko cieszyć się jazdą?
Ja bym nie kombinował 8-)

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 19 maja 2014, 22:39

Oki, dziękuje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl