Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b4 aah] pomiar ciśnienia na cylindrach

Wszystko co tyczy się silników V6
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 paź 2013, 18:27

To nie nowsze auta że adaptacje są nie do skasowania przez odpięcie akumulatora. U mnie w sterowniku silnika ABC adaptacja ginie po dłuższym odłączeniu akumulatora - sprawdzałem wartości adaptacji obu banków na VAGu oraz ustawienia silniczka krokowego są dużo wyższe niż po kilku przejażdżkach. A sterownik jest deczko nowszy niż te z AAH.
Można skasować też przez VAGa w adaptacji w pierwszym kanale.

A można też pojeździć trochę na benzynie aby sterownik się zaadaptował.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 paź 2013, 22:35

Medison pisze:to nic nie da trzeba wgrac ustawienia podstawowe czy jakos tak bo juz konsultowalem to z serwisem i jedna firma ktora to robi
To powiedz "specjalistom" z "serwisu", że się mylą i muszą trochę podszkolić w zakresie swojej wiedzy. Ciekawe co to za firma, która wgrywa 'podstawowe ustawienia' ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3842
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2013, 22:36

oj pewnie to co ald pisze, skasują adaptację w kanale vagiem i tyle, i mydlą oczy , że odłączenie aku nic nie da. A 150-300 zł. do kieszonki wpadnie za "niby program"...

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 22:55

no dobra sprawdzimy to :)

[ Dodano: 2013-10-16, 23:49 ]
jeszcze jeden znajomy mi mowil by sprawdzic na vagu czasy wtryskow podal mi wartosci i powiedzial ze jak beda w normie to komp jest ok i zeby sprawdzic czy czasem regulator paliwa nie siadl i nie ma za duzego cisnienia na listwie wtryskowej ze moga wtryski lac

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 17 paź 2013, 21:31

oo widzę, że temat się troszkę rozwinał :)

ale ja powrócę do moich perypetii :P
a więc!!!
dzisiaj Pan listonosz z Poczty Polskiej przyniósł mi paczuszkę zaadresowaną do mnie z ceramizerem zakupionym na allegro ;)
no i właśnie sekundy temu wróciłem z misji zaaplikowania go do silnika...
teraz zgodnie z tym co jest napisane na ulotce zostaje mi czekanie 1500km na ponowne sprawdzenie ciśnienia na cylindrach i wtedy podzielę się z wami czy zabieg ten przyniósł jakie kolwiek korzyści !! :)

wiadomo!! nie liczę na to, że nagle cisnienie podskoczy mi do wartości 13 bar ( czy jaka tam jednostka) ale była to najtańsza forma doraźnej "naprawy" silnika... bo na gruntowny remont to nie wiem czy się zdecyduje... a na pewno nie w najbliższym czasie... ;/

yoł :P

seebol1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: seebol1 » 22 paź 2013, 20:38

Jak byś potrzebował silnik to mam abc w bardzo dobrym stanie do sprzedania. Głowicę robiłem w nim osobiście wymieniona jest pompa wody rozrząd, głowice bardzo dobrze zrobione. Silnik stoi rok odpalałem go w lipcu mierzyłem ciśnienie sprężania było między 13,1 a 14 na wszystkich garach. Miałem go zostawić dla siebie bo kupiłem w sierpniu b4 aah q ale okazało się że w nowym nabytku silnik jest jeszcze lepszy... Mieszkam na Wojnowie we Wrocławiu tak że z Oławy blisko :)

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 27 paź 2013, 14:01

ja u siebie nie wiem juz co robic odlaczalem aku nie pomoglo zmienilem cala listwe wtryskowa z regulatorem nie pomoglo zauwazylem ze jeden wtrysk zalozony byl od czego innego ale nie wiem czy to moglo miec jakis wplyw chyba glowice pojda do gory bo tylko to zostalo

[ Dodano: 2013-10-29, 17:40 ]
widze brak pomyslow :/

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 30 paź 2013, 19:46

seebol1 pisze:Jak byś potrzebował silnik to mam abc w bardzo dobrym stanie do sprzedania. Głowicę robiłem w nim osobiście wymieniona jest pompa wody rozrząd, głowice bardzo dobrze zrobione. Silnik stoi rok odpalałem go w lipcu mierzyłem ciśnienie sprężania było między 13,1 a 14 na wszystkich garach. Miałem go zostawić dla siebie bo kupiłem w sierpniu b4 aah q ale okazało się że w nowym nabytku silnik jest jeszcze lepszy... Mieszkam na Wojnowie we Wrocławiu tak że z Oławy blisko :)

szczerze to już AAH mnie nie satysfakcjonuje już jeżeli chodzi o moc :) (pewnie nawet zdrowe AAH by mnie do końca nie satysfakcjonowało) wiec ABC tym bardziej raczej odpada :D zresztą póki co zostaje przy tym co mam... bo do wożenia zadka mi starcza :)
a generalnie to już rozglądam się za drugim autem... takim >200 kucy co najmniej :)

Ogonez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2013, 19:00

Post autor: Ogonez » 06 gru 2013, 10:06

U mnie:
L9 P13
L9 P13
L9 P13

Raczej szukam nowego silnika bo jedna strona jest skasowana ;). Jak bym robił to już obie strony, wole silnika kupić za 1500 który będzie trzymał kompresje.

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 06 gru 2013, 20:32

no u ciebie o niebo lepiej niż u mnie...

ja na razie wlałem ceramizera... no i niedługo będę sprawdzał jeszcze raz ciśnienia....
jak nastąpi poprawa to może wleje kolejnego albo nawet dwa :)
a jak nie to dopiero wtedy będę się zastanawiał co dalej =]


pozdr

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 07 gru 2013, 14:16

Ogonez pisze:U mnie:
L9 P13
L9 P13
L9 P13
a rozrząd to ty dobrze masz ustawiony

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 09 gru 2013, 23:53

a co ma do tego ustawienie rozrządu?

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 10 gru 2013, 18:08

nie napełnia cylindrów na lewej stronie

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 15 gru 2013, 18:02

Pierwsze co trzeba tu sprawidzić to rozrząd-tak wskazuje pomiara kompresji...

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 30 gru 2013, 09:53

Piotrekłdz pisze:Pierwsze co trzeba tu sprawidzić to rozrząd-tak wskazuje pomiara kompresji...
Zdejmij osłony rozrządu przy głowicach żeby było widać wałki i zrób im zdjęcie patrząc na silnik, wałki powinny być ustawione równolegle do siebie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl