Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 aah] pomiar ciśnienia na cylindrach

Wszystko co tyczy się silników V6
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 paź 2013, 18:27

To nie nowsze auta że adaptacje są nie do skasowania przez odpięcie akumulatora. U mnie w sterowniku silnika ABC adaptacja ginie po dłuższym odłączeniu akumulatora - sprawdzałem wartości adaptacji obu banków na VAGu oraz ustawienia silniczka krokowego są dużo wyższe niż po kilku przejażdżkach. A sterownik jest deczko nowszy niż te z AAH.
Można skasować też przez VAGa w adaptacji w pierwszym kanale.

A można też pojeździć trochę na benzynie aby sterownik się zaadaptował.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 paź 2013, 22:35

Medison pisze:to nic nie da trzeba wgrac ustawienia podstawowe czy jakos tak bo juz konsultowalem to z serwisem i jedna firma ktora to robi
To powiedz "specjalistom" z "serwisu", że się mylą i muszą trochę podszkolić w zakresie swojej wiedzy. Ciekawe co to za firma, która wgrywa 'podstawowe ustawienia' ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2013, 22:36

oj pewnie to co ald pisze, skasują adaptację w kanale vagiem i tyle, i mydlą oczy , że odłączenie aku nic nie da. A 150-300 zł. do kieszonki wpadnie za "niby program"...

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 16 paź 2013, 22:55

no dobra sprawdzimy to :)

[ Dodano: 2013-10-16, 23:49 ]
jeszcze jeden znajomy mi mowil by sprawdzic na vagu czasy wtryskow podal mi wartosci i powiedzial ze jak beda w normie to komp jest ok i zeby sprawdzic czy czasem regulator paliwa nie siadl i nie ma za duzego cisnienia na listwie wtryskowej ze moga wtryski lac

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 17 paź 2013, 21:31

oo widzę, że temat się troszkę rozwinał :)

ale ja powrócę do moich perypetii :P
a więc!!!
dzisiaj Pan listonosz z Poczty Polskiej przyniósł mi paczuszkę zaadresowaną do mnie z ceramizerem zakupionym na allegro ;)
no i właśnie sekundy temu wróciłem z misji zaaplikowania go do silnika...
teraz zgodnie z tym co jest napisane na ulotce zostaje mi czekanie 1500km na ponowne sprawdzenie ciśnienia na cylindrach i wtedy podzielę się z wami czy zabieg ten przyniósł jakie kolwiek korzyści !! :)

wiadomo!! nie liczę na to, że nagle cisnienie podskoczy mi do wartości 13 bar ( czy jaka tam jednostka) ale była to najtańsza forma doraźnej "naprawy" silnika... bo na gruntowny remont to nie wiem czy się zdecyduje... a na pewno nie w najbliższym czasie... ;/

yoł :P

seebol1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: seebol1 » 22 paź 2013, 20:38

Jak byś potrzebował silnik to mam abc w bardzo dobrym stanie do sprzedania. Głowicę robiłem w nim osobiście wymieniona jest pompa wody rozrząd, głowice bardzo dobrze zrobione. Silnik stoi rok odpalałem go w lipcu mierzyłem ciśnienie sprężania było między 13,1 a 14 na wszystkich garach. Miałem go zostawić dla siebie bo kupiłem w sierpniu b4 aah q ale okazało się że w nowym nabytku silnik jest jeszcze lepszy... Mieszkam na Wojnowie we Wrocławiu tak że z Oławy blisko :)

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 27 paź 2013, 14:01

ja u siebie nie wiem juz co robic odlaczalem aku nie pomoglo zmienilem cala listwe wtryskowa z regulatorem nie pomoglo zauwazylem ze jeden wtrysk zalozony byl od czego innego ale nie wiem czy to moglo miec jakis wplyw chyba glowice pojda do gory bo tylko to zostalo

[ Dodano: 2013-10-29, 17:40 ]
widze brak pomyslow :/

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 30 paź 2013, 19:46

seebol1 pisze:Jak byś potrzebował silnik to mam abc w bardzo dobrym stanie do sprzedania. Głowicę robiłem w nim osobiście wymieniona jest pompa wody rozrząd, głowice bardzo dobrze zrobione. Silnik stoi rok odpalałem go w lipcu mierzyłem ciśnienie sprężania było między 13,1 a 14 na wszystkich garach. Miałem go zostawić dla siebie bo kupiłem w sierpniu b4 aah q ale okazało się że w nowym nabytku silnik jest jeszcze lepszy... Mieszkam na Wojnowie we Wrocławiu tak że z Oławy blisko :)

szczerze to już AAH mnie nie satysfakcjonuje już jeżeli chodzi o moc :) (pewnie nawet zdrowe AAH by mnie do końca nie satysfakcjonowało) wiec ABC tym bardziej raczej odpada :D zresztą póki co zostaje przy tym co mam... bo do wożenia zadka mi starcza :)
a generalnie to już rozglądam się za drugim autem... takim >200 kucy co najmniej :)

Ogonez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2013, 19:00

Post autor: Ogonez » 06 gru 2013, 10:06

U mnie:
L9 P13
L9 P13
L9 P13

Raczej szukam nowego silnika bo jedna strona jest skasowana ;). Jak bym robił to już obie strony, wole silnika kupić za 1500 który będzie trzymał kompresje.

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 06 gru 2013, 20:32

no u ciebie o niebo lepiej niż u mnie...

ja na razie wlałem ceramizera... no i niedługo będę sprawdzał jeszcze raz ciśnienia....
jak nastąpi poprawa to może wleje kolejnego albo nawet dwa :)
a jak nie to dopiero wtedy będę się zastanawiał co dalej =]


pozdr

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 07 gru 2013, 14:16

Ogonez pisze:U mnie:
L9 P13
L9 P13
L9 P13
a rozrząd to ty dobrze masz ustawiony

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 09 gru 2013, 23:53

a co ma do tego ustawienie rozrządu?

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 10 gru 2013, 18:08

nie napełnia cylindrów na lewej stronie

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 15 gru 2013, 18:02

Pierwsze co trzeba tu sprawidzić to rozrząd-tak wskazuje pomiara kompresji...

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 30 gru 2013, 09:53

Piotrekłdz pisze:Pierwsze co trzeba tu sprawidzić to rozrząd-tak wskazuje pomiara kompresji...
Zdejmij osłony rozrządu przy głowicach żeby było widać wałki i zrób im zdjęcie patrząc na silnik, wałki powinny być ustawione równolegle do siebie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl