[B4 1Z] Bosch a Pierburg
Panowie 2 szybkie pytania, czy potencjometr gazu z boscha bedzie latal w pierburgu, i 2 pytanko jakby ktos podeslal ecu bosch pinout/schemat to bymbyl niezmiernie wdzieczny. sylvo1981@o2.pl
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Panowie temat stary jak świat ale mam pytanie do osób które robiły przekładkę z powodu uszkodzonego nastawnika i tylko z tego powodu.Przy jakim przebiegu pojawiły się u was problemy z nastawnikiem? Ja w tym momencie mam 318tys i zastanawiam się ile na tym osprzęcie jeszcze pociągnie.Wiem że to zależy od wielu czynników i nie da się precyzyjnie określić przebiegu bo to sprawa indywidualna kiedy pada nastawnik ale pewnie przebiegi będą przybliżone dla wszystkich osiemdziesiątek...Wolę się psychicznie przygotować niż być zaskoczonym na wydatek rzędu 1500zł
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
hudy, Nie martw się ,jak lejesz dobre paliwo ,to nastawnik o ile nie szwankuje Ci teraz ,to raczej prędko nie zacznie Najszybciej można załtwić taki nastawnik,lejąc podejrzane paliwo ...a widziałem już nastawniki po takiem paliwie ,że nie dość że na ścieżkach ,odłozyło się coś ,co znacznie pogorszyło styk elektryczny ,to jeszcze zablokowało mechanicznie taki nastawnik ,bo nie udało mi się go rozruszać ,mimo różnych sztuczek ...Także Panowie posiadacze potencjometrów <ok> nie lejcie paliwa z nieznanego żródła ,bo to przepis na dobicie waszego nastawnika
W sumie jak wytrzymywały bez szwankowania ok.roku ,to całkiem dobra alternatywaskoti pisze:używki od bmw za 100zł
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Aż tak się nie martwię ale jak widzę co chwilę na forum padające nastawniki to zaczynam się zastanawiać czemu tak się dzieje czy może po przekroczeniu jakiegoś przebiegu po prostu się zużywają. A co z tymi wszystkimi dodatkami do paliw które czyszczą układ,uszlachetniają paliwo itp warto je stosować by przedłużyć żywotność nastawnika?z moim odpukać nic się nie dzieje ale wolę dmuchać na zimne bo portfel mnie nie swędzi.
Widzisz moje auto latało we Włoszech i wątpię ,żeby tam ktoś się bawił w opał, potem 2 lata w PL i może ten ktoś lał coś dziwnego, bo ja zawsze sprawdzone paliwko. Raz oranżadę i raz bio czy eko a tak to ON Orlen. Chyba po prostu jego kolej a nie jakość paliwa. Chyba ,że mu źle na polskim paliwie ogólnie i niezależnie od stacji
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ja ostatnio sie przekonałem do jakości paliwa na naszych stacjach.Tu masz link https://audi80.pl/jakosc-paliwa-na-p ... t84474.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akurat ori opał ,na pewno nie zaszkodzi nastawnikowi ...czystszego i pewniejszego paliwa nie ma...tylko trzeba trochę dotłuścić olejem i można jeżdzić bez obaw.Swego czasu się smigało jak był bardzij dostępny ,miodzio paliwo ,olejek 2t się dolewało i lepszego paliwa nie bylo Szkodzą zupełnie inne ''dodatki" które wytrącając się z takiego trefnego "paliwa " co robi za ropę ,odkładają się na wnętrzu pompy ,w postaci ciemnobrązowego nalotu ,zakleszczając i zaklejając ,zamiast jak normalna ropa ,smarować .Najbardziej zabójcze dla pompy ,są suche dodatki ,np.rozpuszczalniki ,następny w kolejności zabójca ,to odbarwiany olej opałowy ...odbarwia się go kwasem :roll:skoti pisze: moje auto latało we Włoszech i wątpię ,żeby tam ktoś się bawił w opał,