Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Bosch a Pierburg

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 cze 2012, 13:32

Modzisz jak pierburga.

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 19 cze 2012, 11:51

Panowie 2 szybkie pytania, czy potencjometr gazu z boscha bedzie latal w pierburgu, i 2 pytanko jakby ktos podeslal ecu bosch pinout/schemat to bymbyl niezmiernie wdzieczny. sylvo1981@o2.pl

Majju90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 gru 2011, 10:39
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Majju90 » 26 lis 2012, 16:47

trepek, siemka, jesteś z Olkusza? Jestem zainteresowany przekładką z bosha na pierburga. Jestem z Buk wiec bliziutko masz jakiś warsztat, gdzie Cię mozna znaleść?

[ Dodano: 2012-11-26, 16:49 ]
trepek,

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 09 gru 2013, 17:44

Panowie temat stary jak świat ale mam pytanie do osób które robiły przekładkę z powodu uszkodzonego nastawnika i tylko z tego powodu.Przy jakim przebiegu pojawiły się u was problemy z nastawnikiem? Ja w tym momencie mam 318tys i zastanawiam się ile na tym osprzęcie jeszcze pociągnie.Wiem że to zależy od wielu czynników i nie da się precyzyjnie określić przebiegu bo to sprawa indywidualna kiedy pada nastawnik ale pewnie przebiegi będą przybliżone dla wszystkich osiemdziesiątek...Wolę się psychicznie przygotować niż być zaskoczonym na wydatek rzędu 1500zł ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 gru 2013, 18:37

hudy pisze:Wolę się psychicznie przygotować niż być zaskoczonym na wydatek rzędu 1500zł ;-)
Za taką cene to przekladka juz wyjdzie z poprawionymi mapkami i wtryskami Afn.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 09 gru 2013, 18:39

Jak już robić to kompleksowo ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 gru 2013, 18:54

Ja już mam trzeci przez 3 lata , przebieg 300 klocka ale czy ori, mocno śmiem w to wątpić, średnio co rok zmieniam nastawnik :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 09 gru 2013, 18:57

No tak ale te nastawniki które wymieniasz tez nie wiadomo ile mają najechane.Rozumiem że nadal masz Boscha?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 gru 2013, 20:04

skoti pisze: średnio co rok zmieniam nastawnik :mrgreen:
i jak po 300 zl za kazdy to juz byłby pierburg ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 gru 2013, 20:15

Nie używki od bmw za 100zł a ile najechane maja tego nikt nie wie nawet sam właściciel, nie wie tego. Przekładka nie wchodzi w grę bo az tak się do tego auta nie przywiązywałem i szkoda było mi jednorazowo wyrzygać tysiaka

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 gru 2013, 20:51

hudy, Nie martw się ,jak lejesz dobre paliwo ,to nastawnik o ile nie szwankuje Ci teraz ,to raczej prędko nie zacznie ;-) Najszybciej można załtwić taki nastawnik,lejąc podejrzane paliwo ...a widziałem już nastawniki po takiem paliwie ,że nie dość że na ścieżkach ,odłozyło się coś ,co znacznie pogorszyło styk elektryczny ,to jeszcze zablokowało mechanicznie taki nastawnik ,bo nie udało mi się go rozruszać ,mimo różnych sztuczek ...Także Panowie posiadacze potencjometrów <ok> nie lejcie paliwa z nieznanego żródła ,bo to przepis na dobicie waszego nastawnika
skoti pisze:używki od bmw za 100zł
W sumie jak wytrzymywały bez szwankowania ok.roku ,to całkiem dobra alternatywa ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 09 gru 2013, 21:30

Aż tak się nie martwię ale jak widzę co chwilę na forum padające nastawniki to zaczynam się zastanawiać czemu tak się dzieje ;-) czy może po przekroczeniu jakiegoś przebiegu po prostu się zużywają. A co z tymi wszystkimi dodatkami do paliw które czyszczą układ,uszlachetniają paliwo itp warto je stosować by przedłużyć żywotność nastawnika?z moim odpukać nic się nie dzieje ale wolę dmuchać na zimne bo portfel mnie nie swędzi.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 gru 2013, 22:04

Widzisz moje auto latało we Włoszech i wątpię ,żeby tam ktoś się bawił w opał, potem 2 lata w PL i może ten ktoś lał coś dziwnego, bo ja zawsze sprawdzone paliwko. Raz oranżadę i raz bio czy eko a tak to ON Orlen. Chyba po prostu jego kolej a nie jakość paliwa. Chyba ,że mu źle na polskim paliwie ogólnie i niezależnie od stacji ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 09 gru 2013, 22:13

Ja ostatnio sie przekonałem do jakości paliwa na naszych stacjach.Tu masz link https://audi80.pl/jakosc-paliwa-na-p ... t84474.htm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 gru 2013, 22:21

skoti pisze: moje auto latało we Włoszech i wątpię ,żeby tam ktoś się bawił w opał,
Akurat ori opał ,na pewno nie zaszkodzi nastawnikowi ...czystszego i pewniejszego paliwa nie ma...tylko trzeba trochę dotłuścić olejem i można jeżdzić bez obaw.Swego czasu się smigało jak był bardzij dostępny ,miodzio paliwo ,olejek 2t się dolewało i lepszego paliwa nie bylo ;-) Szkodzą zupełnie inne ''dodatki" które wytrącając się z takiego trefnego "paliwa " co robi za ropę ,odkładają się na wnętrzu pompy ,w postaci ciemnobrązowego nalotu ,zakleszczając i zaklejając ,zamiast jak normalna ropa ,smarować .Najbardziej zabójcze dla pompy ,są suche dodatki ,np.rozpuszczalniki ,następny w kolejności zabójca ,to odbarwiany olej opałowy ...odbarwia się go kwasem :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl