Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
adams1986

Post autor: adams1986 » 06 sty 2009, 15:36

Napiszę ci już, że standartowe podzespoły dają rade, poza przegubami, które mogą sie sypać (patrz temat Solskiera)
Wielkie dzięki kolego za odpowiedz <ok> , właśnie temat kolegi Solskiera przewertowałem już od deski do deski i było wspomniane o przegubach, ale chciałem się upewnić co do reszty podzespołów, ale jak mówisz że da rade to luzik :mrgreen:
Jeśli liczysz na taki efekt to musisz zaczynać od 90km i 202nm, czyli 1z>94 (na przepływce pierburga)
No właśnie o tym już też dość sporo czytałem i szukam niuni po 94r na pierburgu w avancie i na sporym wypasie :mrgreen: , nie wiedziałem tylko że maja one lepszy moment 202 a nie 180 :mrgreen:

ALOHA

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 07 sty 2009, 09:44

Skoro 90 KM w 1Z malo nie lepiej kupic A4 z AFN... kupisz pewnie taniej niz dlubnietego 1Z , a silnik ma wieksze mozliwosci rozwojowe. ;-)

adams1986

Post autor: adams1986 » 08 sty 2009, 02:31

W sumie to nie jest jeszcze nic do końca postanowione, wszystko zależy od finansów, po prostu 80-tka to takie minimum na jakie mnie stać, jeśli znajdę jakąś a4 w dobrym stanie w moim zasięgu to kupię a4

Najważniejsze to aby było to AUDI

PS: tak off top to najlepsza była by krzyżówka A4 i 80-tki :mrgreen: :

-silnik afn
-przód A4
-tył 80-tki oczywiście w avancie
-wnętrze i wyposażenie A4
-zawieszenie od 80-tki

to byłaby po prostu piękność dla mnie <rotfl>

Awatar użytkownika
gniado
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 394
Rejestracja: 08 mar 2008, 10:47
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: gniado » 08 sty 2009, 02:47

adams1986 pisze:-silnik afn
-przód A4
-tył 80-tki oczywiście w avancie
-wnętrze i wyposażenie A4
-zawieszenie od 80-tki

to byłaby po prostu piękność dla mnie

to kupuj dwa auta i do roboty <ok>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 sty 2009, 11:57

adams1986 pisze:
-silnik afn
-przód A4
-tył 80-tki oczywiście w avancie
-wnętrze i wyposażenie A4
-zawieszenie od 80-tki

to byłaby po prostu piękność dla mnie <rotfl>
Kolego poszukaj na forum mojej poprzedniej B4 Avant TDI. Silnik AFN od A4 z kompem, zegary z 1/2 FIS od A4 po 2000 roku czyli białe podświetlenie do tego soczewki i spryskiwacze. Ci co widzieli to wiedzą czym mówie :mrgreen:

adams1986

Post autor: adams1986 » 08 sty 2009, 14:20

Temat znalazłem, chyba ten:

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=1037

ale nie wyświetlają się żadne fotki :-( , a chętnie bym zobaczył, sądząc po komentarzach musiało robić wrażenie
to kupuj dwa auta i do roboty <ok>
to jest tylko takie marzenie, nie mam czasu i pieniędzy na taką zabawę z furkami, może w przyszłości ale to raczej dalekiej przyszłości :-(

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 09 sty 2009, 16:25

Kolego za dobrą A4 z tdi silnik AFN trzeba dać około 18-20 tyś zł a solskiera autko też polecam to dopiero śmiga ;-)

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 09 sty 2009, 17:46

Osobiscie nie kupiłbym auta zmodzonego, wolalbym sam wszystko sobie zrobić, przynajmniej wiedziałbym co i jak...

P.S.
Zawieszenie z B4 ? Chyba nie jezdziłes nigdy a4, prowadzenie tych dwoch aut to niebo i ziemia.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 sty 2009, 18:12

labek pisze:P.S.
Zawieszenie z B4 ? Chyba nie jezdziłes nigdy a4, prowadzenie tych dwoch aut to niebo i ziemia.
Labek prosze pisz jaśniej, bo znowu będą jakieś niedomówienia...
Owszem ośką B4 nie da sie przyzwoicie jeździć, natomiast z quattro wygląda to całkiem inaczej, ponieważ masz tam już wachaczowe zawieszenie, którego w ośce brakuje....

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 09 sty 2009, 18:57

... Dodam tylko że wymiana zawieszenia w B4 jest o wiele tańsza niż w A4 gdyż tutaj to trzeba już trochę kasiuty wyłożyć ...

Awatar użytkownika
tester86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 08 mar 2007, 23:06
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: tester86 » 09 sty 2009, 20:49

WOJTEK26 pisze:No własnie nie wiem gdzie te fotki sie zagubiły a juz nie mam ich. Poszukam na spocie moze sa jakies fotki.
Pozwolę sobie dodać fotki kolegi ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 10 sty 2009, 00:08

FranoF1 pisze:
labek pisze:P.S.
Zawieszenie z B4 ? Chyba nie jezdziłes nigdy a4, prowadzenie tych dwoch aut to niebo i ziemia.
Labek prosze pisz jaśniej, bo znowu będą jakieś niedomówienia...
Owszem ośką B4 nie da sie przyzwoicie jeździć, natomiast z quattro wygląda to całkiem inaczej, ponieważ masz tam już wachaczowe zawieszenie, którego w ośce brakuje....
Nie chodzi tutaj o ośke czy quattro, chodzi o to, że a4 się duzo precyzyjniej prowadzi od b4 dzięki wielowachaczowemu zawieszeniu.

Awatar użytkownika
MP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 13 maja 2008, 18:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MP » 13 sty 2009, 21:01

grinch pisze:... Na Boschu max to chyba 110 PS co nie pany :?:

mam nadzieję że będzie więcej u mnie <mikolaj>

mam już czipa zrobionego
zaślepiony EGR
jeszcze tylko wybebeszę katalizator
a...... wtryski od ASV już do mnie jadą więc mam nadzieję na 110-120KM
jak się wszystko poukłada jak trzeba to w tym miesiącu będę hamował auto :) i zobaczymy co ten nieszczęsny bosch potrafi :D

Adamm miał na wtryskach ASV + czip 127KM i cos koło 300Nm no ale w VW a tam nie było boscha

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 13 sty 2009, 21:29

MP, Czekam z niecierpliwością na efekt dołożenia wtrysków, bo planuję to samo u siebie (też już mam wirusika), tyle że ja dopiero po wakacjach...

zapodaj relację z tego modziku jak możesz <ok>

Awatar użytkownika
MP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 13 maja 2008, 18:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MP » 13 sty 2009, 22:02

zdam ralację w moim temacie wszystko opiszę jak już wszystko dogra <mikolaj> oby się dograło :roll:


wtryski będą zamontowane w tym tyg jeśli dojdą

a hamownia to nie wiem goły trochę jestem ostatnio
-zna ktoś może ceny hamowni w warszawie bo cos słyszałem ze na mineralnej tam u Rogala 50zł i masz 2 hamowania ale coś za dobrze chyba?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl