Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[B4 1.9 TDI 1Z Avant] Wtryski

Post autor: rewolwer » 02 kwie 2009, 09:46

Przepraszam,faktycznie chodziło mi o końcówki wtrysków,a co do przebiegu to możliwe że ma więcej.auto przyjechało z Włoch.

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 02 kwie 2009, 14:21

z którego roku twoje audi jest??

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[B4 1.9 TDI 1Z Avant] Wtryski

Post autor: rewolwer » 02 kwie 2009, 18:38

Rocznik 1994.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 kwie 2009, 11:28

coś mało ma przebiegu, chyba ze jakaś babcia jeździła do pracy 7km ;-) ja mam już 310tys. i jak będe miał kase to założe coś między 0.205 a 0.216 a przyrost mocy nie wiele przemawia zwłaszcza że te 90KM+XX jest przy 4000rpm ale ważne że moment sporo się poprawia i odczucie jest spore <ok>

samadi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 lis 2007, 09:00

Post autor: samadi » 05 kwie 2009, 23:06

Prosze o rade, chciałbym zapodac do swojego avanta wtryski i pompe paliwa od motoru ALH przerobione na hybrydy 216, czy to zagra bez modyfikacji softu, silnik czysta seria, przeplywka boscha. Martwi mnie nastawnik bo mam potencjometryczny a ALH ma pewnie indukcyjny, związku z tym pyt. czy bedzie mozliwość przełożenia starego nastawnika do nowej pompy i czy to wszystko zagra ?

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 06 kwie 2009, 15:54

Zakladaj :)
Sprawdz pozniej kat wtrysku bo sie moze przestawic, ustaw dawke na ~3 - auta nie poznasz :)

Pozniej warto zrobic program :)

zuluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 16 mar 2008, 20:28
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: zuluch » 06 kwie 2009, 21:55

samadi ja na Twoim miejscu odpuściłbym sobie zakup pompy od ALH, spróbuj wpierw z tą seryjną.Na forum VW można poczytać jakie osiagi kręcą ludzie na samych wtryskach, lub po wgraniu lekkiego softu. Ja sam osobiście zbieram fundusze na końcówki u tego typa, FMIC-a już prawie skompletowałem pozostało mi do zakupu jakieś pierdoły, typu kolanka silikonowe opaski,ect. Turbo większe już jest. Tylko pozostały hybrydki i do Torunia na soft :lol: Ja celuje spokojnie w 150psów i to będzie bezpieczne 150km <ok> Znajomy, który już zamontował hybrydki i lekki soft na ori bebechach uzyskał 135ps i o jakieś 80niutków więcej, więc można? można... Tuż przed wgraniem softu miał 117ps, wiec jak pytał rewolwer, czy jest różnica po założeniu samych wtryków? TAK... Tylko kąt trza wyregulować , bo na bank poleci na ryj. Bardzo pomocny link w tej sprawie jest tutaj zresztą właśnie znajomy zamawiał końcówki u tego typa i jest zadowolony. Życzę miłej lektury mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem...

samadi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 lis 2007, 09:00

Post autor: samadi » 08 kwie 2009, 11:37

Masz racje z tą pompą się wstrzymama narazie, póki co czekam na wtryski od ALH ktore zakupilem, jeszcze do mnie nie doszły, jest jeszcze jeden problem, nie wiem czy mam wtryski jedno-sprezynowe czy dwu- jak sie okaze ze jedno- to raczej nie mam sie co spodziewac duzych przyrostow mocy.

Ciekwią mnie też mozliwości tego urządzenia "Digital ECU Tuner II" z racji ograniczen orginalnego kompa, wiecej info na temat tego znajdziecie na stronie domowej www.ecumaster.com

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 08 kwie 2009, 12:02

kolego samadi, ... to jakie masz wtryski wiąże się z tym a jaki masz silnik czy już po lifcie (pierburg) czy też jeszcze z przed (bosch) z tym cudactwem "Digital ECU Tuner II" to bym sobie dał spokój z racji tego że jak chcesz mieć komputer o większych możliwościach to zakup sobie 16bitowego z ahu i już (na pewno nie wykorzystasz jego całego potencjału) oczywiście zmiana kompa wchodzi w gre gdy masz silnik po lifcie. Z tą pompą z ALH to... khm... khm... chyba że masz na myśli pompe "11" która współgrała z silnikiem ALH z automatyczną skrzynia, ale ta pompa przerośnie twoje mody wiec się nad tym zastanów grubo...

samadi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 02 lis 2007, 09:00

Post autor: samadi » 08 kwie 2009, 19:34

Mam silnik z przeplywka BOSCHA i z tego co napisałeś wnioskuje wielki zonk,
To jak bym sie uparl na ECU z silnika AHU musiał bym zakupić nastawnik i przeplywomierz tez z AHU.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 08 kwie 2009, 22:18

B4ME pisze:to jakie masz wtryski wiąże się z tym a jaki masz silnik czy już po lifcie (pierburg) czy też jeszcze z przed (bosch
w boschu też były dwu sprężynowe

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 09 kwie 2009, 09:33

samadi pisze:Mam silnik z przeplywka BOSCHA i z tego co napisałeś wnioskuje wielki zonk,
To jak bym sie uparl na ECU z silnika AHU musiał bym zakupić nastawnik i przeplywomierz tez z AHU.
wniosek jest taki że załóż wtryski od ASV + program i Ci wyda chyba że chcesz sie bawić też w FMIC to proszę bardzo, więcej się nie opłaca grzebać. ( w twoim wypadku-bosch) Napisz do kolego MP on ma taki silnik jak Ty i robił wtryski i soft <piwo>
PawelG pisze:
B4ME pisze:to jakie masz wtryski wiąże się z tym a jaki masz silnik czy już po lifcie (pierburg) czy też jeszcze z przed (bosch
w boschu też były dwu sprężynowe
faktycznie mój błąd-mea qulpa ;)

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 09 kwie 2009, 20:53

rurki zasilające zmienić i po problemie ;-)
Bosch ma tą wade,że koszty przerastają oczekiwane wyniki
samadi, żeby zrobić z boscha pirburga wydasz więcej niż jest to warte.Gdybym wiedział przy zakupie auta że TDI z audi a z vw różnią sie od siebie nie brałbym 80tki ale kto to wiedział,na komisie mówiła do mnie 'Weź mnie,olej te padła stojące obok" no i wiziełem :lol: ;-) :-P

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

[b4 1Z]Koncówki ASV czy całe wtryski??

Post autor: lukwoj21 » 03 maja 2009, 19:11

Mam takie pytanie chcem zmienic sobie wtryski na wydajniejsze i pytanie jest takie czy do starych wtryskiwaczy moge zalozyc nowe koncówki ASV? Bo by było taniej.

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 04 maja 2009, 08:54

TAk możesz ale możesz też założyć całe od asv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl