Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 14 sty 2009, 14:05

MP pisze:zdam ralację w moim temacie wszystko opiszę jak już wszystko dogra <mikolaj> oby się dograło :roll:


wtryski będą zamontowane w tym tyg jeśli dojdą

a hamownia to nie wiem goły trochę jestem ostatnio
-zna ktoś może ceny hamowni w warszawie bo cos słyszałem ze na mineralnej tam u Rogala 50zł i masz 2 hamowania ale coś za dobrze chyba?
... Dobrze czy nie dobrze wal do Rogala wiele osób wypowiadało się w samych superlatywach o nim, widać że gość jest godny polecenia dobrze stroi auta i to dobrze Ci auto sprawdzi :mrgreen:

Awatar użytkownika
MP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 13 maja 2008, 18:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MP » 14 sty 2009, 23:02

no pewnie tak zrobię- już u niego byłem robił program w brata Stilo JTD ładnie wyszło auto chodzi super


pewnie podjadę z kolegą bo będzie czipował swoją e-klase 3,2 CDI :evil:
ps. na forum golfa są zapisy na grupowe czipowanko cena u ROGALA 900zł więc może ktoś bedzie zainteresowany
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206894

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 mar 2009, 10:12

słyszałem że na Pierburg'u można włączyć szeregowo z rezystorem dwie diody germanowe połączone równolegle przeciwnie i dać trochę mniejszy rezystor (ok. 300ohm), ja testowałem z 400ohm i nie było czuć dopałki :-( ale mądrzy ludzie wymyślili też tranzystory MOSFET więc może się uda zrobić coś w rodzaju BOX'a :-P

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 22 mar 2009, 21:44

Dobra Panowie, na forum nie ma chyba tematu jak podnieść moc w 1Z bosch "naturalnie" poprzez udanie się do tunera i wgranie softu .Pomijając to chcialbym się dowiedzieć czy tylko soft da rade wgrać i nic więcej nie pomoże boschowi żeby przekroczyć barierę 110km lub dobić do niej.Głównie chodzi mi o turbo wtryski itp,zakładając że turbo nadal będzie na wg a wtryski??jak dobrać je pod tego muła,podobno są jednosprężynkowe i trzeba wymieniać razem z rurkami od pompy intercooler pomijamy bo to normalne że trzeba pomyśleć o większym.co polecacie i jak wy to w ogóle widzicie ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 mar 2009, 22:49

jak chcesz dwusprężynowe to trzeba razem z przewodami :-/ chociaż nie wiem czy nie da rady zmienić samych rozpylaczy na 216 razem z iglicą :-P

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 24 mar 2009, 09:05

UKI_XX pisze:jak chcesz dwusprężynowe to trzeba razem z przewodami :-/ chociaż nie wiem czy nie da rady zmienić samych rozpylaczy na 216 razem z iglicą :-P
podejzewam ze da rade zmienic w 1 sprezynowych rozpylacze na 0,216 bo to takie same jak w 1z na pierburgu 0,184 koncówki sa takie same tylko otworkami sie roznia, a wie moze ktos co to za rozpylacze dsla 150p873 :?:

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 24 mar 2009, 17:01

tak tylko czy pompa wydoli przy takich wtryskach,w 2.5 TDI AEL z C4 jest końcówka 0.210 8-) może taka podpasować do tego jakieś T3 lub K24 strojenie i może 110 pęknie ;)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 25 mar 2009, 09:47

skoro zakladaja koncowki 0,216 i pompa daje rade to i na 0,210 tez da rade, z 2.5 tdi powinny pasowac

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 mar 2009, 11:23

wbrew pozorom przy większych wtryskach (0.216) pompa ma lżej (niż przy 0.194) przy tej samej dawce paliwa <ok>

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 25 mar 2009, 13:29

A może by wsadzić turbo z AAT/AEL - K14 (ona chyba jest bez VNT ale nie jestem pewien) + do tego pompę z AFN'a i wtryski 0,216

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 25 mar 2009, 19:25

B4ME, k14 to małe turbo coś pokroju T2,żeby zapodać pompę od AFN'a trzeba wywalić instalke łącznie z kompem a to się raczej opłacać nie będzie
UKI_XX, możliwe że tak jest jak piszesz ale przy boschu raczej te wtryski się zmarnuja,niebedzie takiego efektu jak w nowszych TDI chodzi mi o wynik końcowy na hamowni,druga sprawa to cena ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 mar 2009, 23:55

Krzylu pisze: ...żeby zapodać pompę od AFN'a trzeba wywalić instalke łącznie z kompem a to się raczej opłacać nie będzie...
jak ktoś ma na boschu to zgoda a jak na pierburgu to bez problemu można przełożyć samą pompę ;-) tylko małe pytanie, po co :?: AFN (110KM) ma końcówkę 115A a np. AHU (90KM) 115M, pompa jest taka sama (nastawnik indukcyjny) a różnić może się kształtem wtyczki <ok>

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[B4 1.9 TDI 1Z Avant] Wtryski

Post autor: rewolwer » 02 kwie 2009, 08:50

Witam,panowie mam pytanie:czy sama wymiana wtrysków na 216 da jakiś odczuwalny przyrost mocy chodzi o 10-20 KM,tak żeby silniczek zrobił się troszkę żwawszy,ale bez przesady bo swój przebieg już ma 210tys?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 kwie 2009, 09:21

wtrysków 0,216 nie zalozysz do 1z bo takich nie ma, jedynie mozesz zalozyc koncowki 0,216, przyrost mocy podobno jest okolo 10KM, jest duzo o tym na forum poczytaj, a co do przebiegu to trudno mi uwiezyc ze ma 210tys pozdro

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 02 kwie 2009, 09:24

Te 216 to tzw hybrydy, poszukaj na forum golfa jest obszerny temat o tym.

Ja bede u siebie takie cos montowal.... <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl