... Dobrze czy nie dobrze wal do Rogala wiele osób wypowiadało się w samych superlatywach o nim, widać że gość jest godny polecenia dobrze stroi auta i to dobrze Ci auto sprawdzi :mrgreen:MP pisze:zdam ralację w moim temacie wszystko opiszę jak już wszystko dogra <mikolaj> oby się dograło :roll:
wtryski będą zamontowane w tym tyg jeśli dojdą
a hamownia to nie wiem goły trochę jestem ostatnio
-zna ktoś może ceny hamowni w warszawie bo cos słyszałem ze na mineralnej tam u Rogala 50zł i masz 2 hamowania ale coś za dobrze chyba?
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
no pewnie tak zrobię- już u niego byłem robił program w brata Stilo JTD ładnie wyszło auto chodzi super
pewnie podjadę z kolegą bo będzie czipował swoją e-klase 3,2 CDI :evil:
ps. na forum golfa są zapisy na grupowe czipowanko cena u ROGALA 900zł więc może ktoś bedzie zainteresowany
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206894
pewnie podjadę z kolegą bo będzie czipował swoją e-klase 3,2 CDI :evil:
ps. na forum golfa są zapisy na grupowe czipowanko cena u ROGALA 900zł więc może ktoś bedzie zainteresowany
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206894
słyszałem że na Pierburg'u można włączyć szeregowo z rezystorem dwie diody germanowe połączone równolegle przeciwnie i dać trochę mniejszy rezystor (ok. 300ohm), ja testowałem z 400ohm i nie było czuć dopałki ale mądrzy ludzie wymyślili też tranzystory MOSFET więc może się uda zrobić coś w rodzaju BOX'a
Dobra Panowie, na forum nie ma chyba tematu jak podnieść moc w 1Z bosch "naturalnie" poprzez udanie się do tunera i wgranie softu .Pomijając to chcialbym się dowiedzieć czy tylko soft da rade wgrać i nic więcej nie pomoże boschowi żeby przekroczyć barierę 110km lub dobić do niej.Głównie chodzi mi o turbo wtryski itp,zakładając że turbo nadal będzie na wg a wtryski??jak dobrać je pod tego muła,podobno są jednosprężynkowe i trzeba wymieniać razem z rurkami od pompy intercooler pomijamy bo to normalne że trzeba pomyśleć o większym.co polecacie i jak wy to w ogóle widzicie
podejzewam ze da rade zmienic w 1 sprezynowych rozpylacze na 0,216 bo to takie same jak w 1z na pierburgu 0,184 koncówki sa takie same tylko otworkami sie roznia, a wie moze ktos co to za rozpylacze dsla 150p873 :?:UKI_XX pisze:jak chcesz dwusprężynowe to trzeba razem z przewodami chociaż nie wiem czy nie da rady zmienić samych rozpylaczy na 216 razem z iglicą
B4ME, k14 to małe turbo coś pokroju T2,żeby zapodać pompę od AFN'a trzeba wywalić instalke łącznie z kompem a to się raczej opłacać nie będzie
UKI_XX, możliwe że tak jest jak piszesz ale przy boschu raczej te wtryski się zmarnuja,niebedzie takiego efektu jak w nowszych TDI chodzi mi o wynik końcowy na hamowni,druga sprawa to cena
UKI_XX, możliwe że tak jest jak piszesz ale przy boschu raczej te wtryski się zmarnuja,niebedzie takiego efektu jak w nowszych TDI chodzi mi o wynik końcowy na hamowni,druga sprawa to cena
jak ktoś ma na boschu to zgoda a jak na pierburgu to bez problemu można przełożyć samą pompę tylko małe pytanie, po co :?: AFN (110KM) ma końcówkę 115A a np. AHU (90KM) 115M, pompa jest taka sama (nastawnik indukcyjny) a różnić może się kształtem wtyczki <ok>Krzylu pisze: ...żeby zapodać pompę od AFN'a trzeba wywalić instalke łącznie z kompem a to się raczej opłacać nie będzie...
[B4 1.9 TDI 1Z Avant] Wtryski
Witam,panowie mam pytanie:czy sama wymiana wtrysków na 216 da jakiś odczuwalny przyrost mocy chodzi o 10-20 KM,tak żeby silniczek zrobił się troszkę żwawszy,ale bez przesady bo swój przebieg już ma 210tys?