Jest parę zasadniczych pytań, raz czy końcówki są godnej firmy, dwa czy będzie ustawione ciśnienie otwarcia... Ja brałbym całe wtryski z obsadami na większe ciśnienie otwarcia. Napisz do Cowboya On Ci doradzi. <ok>lukwoj21 pisze:Bo by było taniej.
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
Re: [b4 1Z]Koncówki ASV czy całe wtryski??
Nie zawsze taniej znaczy lepiej xDlukwoj21 pisze: Bo by było taniej.
jak masz 1-sprężynowe to są krótsze a ten z kabelkiem jest praktycznie równo z rantem pokrywy zaworów, wtryski 2-sprężynowe są ok. 3cm dłuższe od 1-sprężynowych ale da radę przełożyć całe wtryski tylko jak masz 1-sprężynowe to trzeba razem z przewodami paliwowymi <ok> i przy wtryskach 1-sprężynowych w głowicy są szpilki a 2-spr. przykręcane są śrubami
jak masz auto z 93'r. to powinieneś mieć 2-sprężynowe <ok> zrób zdjęcie silnika to będzie widać jakie są <ok>
jak masz auto z 93'r. to powinieneś mieć 2-sprężynowe <ok> zrób zdjęcie silnika to będzie widać jakie są <ok>
ok zrobie foto to mi powiesz jakie to sa
[ Dodano: 2009-05-05, 20:48 ]
Mam foto o to linki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85d ... 9281b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2d ... c2ddd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b2 ... 90ec7.html
[ Dodano: 2009-05-05, 20:55 ]
a jeszcze jedno od czego i do czego jest ten wezyk?? idzie on od turbo i jest zaslepiony srubka i tak juz było tz kos musiał tak zrobic
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43e ... c8848.html
[ Dodano: 2009-05-05, 20:48 ]
Mam foto o to linki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85d ... 9281b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2d ... c2ddd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b2 ... 90ec7.html
[ Dodano: 2009-05-05, 20:55 ]
a jeszcze jedno od czego i do czego jest ten wezyk?? idzie on od turbo i jest zaslepiony srubka i tak juz było tz kos musiał tak zrobic
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43e ... c8848.html
wtryski są dwusprężynowe o otworkach 0.194mm więc bez problemu założy ASV <ok>prezes.pl pisze:Z tego co sie orientuje to sa juz 2-sprezynowe koncowki mozesz smialo zmieniac ale czy jest sens? z tego co widze to masz na przeplywce boscha wiec za wiele nie podzialasz. A ten wezyk jest fabrycznie zaslepiony, mozliwe ze wczesniejszy wlasciciel mial podlaczony wskaznik doladowania
sens jest, nie widziałeś co potrafi bosch po chipie i wymianie wtrysków :mrgreen:
0.205 z ASV w zupełności wystarczą, z ~9.0s/100 napewno będzie zadowolony a więcej to mu raczej nie potrzeba (na tym nieźle dostanie sprzęgło i opony )
ten wężyk w 1Z fabrycznie jest zaślepiony, w AAZ jest podłączony do LDA w pompie a że w 1Z występuje takie same kolanko jak w AAZ to jest zaślepiony <ok> w to miejsce tak jak kolega napisał można podłączyć manometr
Pozwole sie podzielic opinią na temat zmiany wtrysków na inne. 2 dni temu zamontowalem wtryski cale kompletne od silnika AFN do silnika 1Z na BOSCHU efekt jest wyczuwalny lepiej sie wkreca na obroty i jest ciszej w wyzszych partiach obrotów. Polecam taką wymianę i niebawem załączę wynik z hamowni po chipie z firmy V-tech.
lukwoj21, masz tu linka https://audi80.pl/1z-soft-silnika-wt ... htm#307941
tez mam boscha i mam wymienione wtryski na ASV + czip napisalem co nie co o odczuciach
tez mam boscha i mam wymienione wtryski na ASV + czip napisalem co nie co o odczuciach