Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2012, 12:37

Niki20 pisze:MUNIOR, hehe :-P Ja o tym bardzo dobrze wiem, program mam już od dawna ;-) Nawet nie tylko program :-D
Upss... :oops: bo nie czytałem od początku ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 sty 2012, 12:38

wszystko ładnie pięknie ale autem to się nie pochwali :-P (mówimy o tobie MUNIOR) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 sty 2012, 12:39

MUNIOR, spoko, w tym temacie nic nie pisałem o swoich poczynaniach ;-) Swoją drogą kiedyś będę z Tobą rozmawiał :->

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2012, 15:05

gibaj pisze:wszystko ładnie pięknie ale autem to się nie pochwali :-P (mówimy o tobie MUNIOR)
A bo nie mam czym :-P odkąd mi sarenka wyskoczyła i zrobiła mi masakrę prawego rogu auta :-/ to jakoś straciłem ochotę na chwalenie się z zewnątrz ...poprawiłem jak się dało ,ale ślady nadal widac :-? ,tzreba by maske i błotnik wymienic ,pomalowac...ale nie mam ochoty ładować tyle kasy,bo sarenki niestety nie mają oc :-/ i trza by bulić...Ale ostatnio ciągle coś dokładam np.manetkę od tempomatu (fajny bajer ) ,mam też zamiar załozyć uniwersalny komputer pokazujący min.spalanie ,i wszystkie inne mozliwe parametry w aucie :-P tyle że przyszedł mi z uszkodzonym wyświetlaczem i czekam na wymianę ....ale to nie miejsce na ten temat wiec kończę ;-)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, 15:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 15 sty 2012, 15:09

a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa ? i wystroić to wszystko to efekt będzie jeszcze lepszy :D czyż nie mam racji ?

mam jeszcze jedno pytanie. Pan od wtrysków mi odpisał i teraz pytanie czy ma rację:



"Tak dla sprostowania to 1z ma 2sprezynowe wtryskiwacze i takie tylko przerabiamy.

1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
sa na obsadach dwusprezynowych.

I tylko 2 sprzezynowe przerabia sie na sportowe 216stki ktore dedykowane sa do silnikow 1.9tdi oraz 2.5 tdi.

Jezeli chodzi o cene to zaczynajac od najtanszych:

star diesel -620zl (allegro 650zl) - przy opcji oddania starych wtryskow w rozliczeniu - czyli po zamontowaniu nowych wysylka starych do mnie - 460zl (490zl allegro)

fratelli bosio - 930zl(allegro 950zl) przy opcji oddania starych wtryskow - 770zl (allegro 790zl)


wysylka kurierska przy wplacie na konto gratis, oraz podkladki miedziane pod wtryski gratis.

Czyli wysylka 30 zl + podkladki 20zl = 50zl w gratisie.

Ceny sa najnizszymi jakie mozna zrobic."



czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2012, 15:15

nowosz pisze:czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?
jeśli o te chodzi
nowosz pisze:1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
to ma ,bo jednospręzynkowe ,jak juz wczesniej wspomniano to zabytki występujące tylko w pierwszych audi 80 TDI z 92 roku,wiec praktycznie nie wystepują w przyrodzie ;-)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 sty 2012, 15:32

Występują często w tych z 1992r
nowosz pisze:a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa
Możesz wsadzić sobie wtryski i odczujesz różnice bez zmiany kompa. A potem zależy czy stroisz kompa na samochodzie czy kupujesz gotowego chipa a potem płaczesz że dymi, szarpie czy sprzęgło skończyłeś po miesiącu. :-)

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 15 sty 2012, 15:38

Dobra to już jestem spokojny i wszystko wiem:) strojenie bedzie z prawdziwego zdarzenia bez błazenady :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 17 sty 2012, 18:19

Niki20 pisze:
Ross pisze: nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP :)
tak te same, ale trzeba podkładki dawać i dłuższe szpilki ;-)
kurcze dawno mnie nie było :mrgreen: łapki są takie same ale przydałoby się brać wtryski razem ze śrubami i szpilki zostawić na pamiątkę <ok> dodatkowo trzeba się zaopatrzyć w 4szt. nakrętek 10mm, najlepiej samokontrujących żeby łapki były równo <ok>

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 27 sty 2012, 23:33

wiatm, jest poźno, przyznam sie szczerez ze nie mam już czasu przeglądac całego tematu, chodzi mi o to czy te wtryski sa z AFNa :?:

028 130 201 T x3
028 130 201 S x1

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 28 sty 2012, 13:02

dydo85 pisze:wiatm, jest poźno, przyznam sie szczerez ze nie mam już czasu przeglądac całego tematu, chodzi mi o to czy te wtryski sa z AFNa :?:

028 130 201 T x3
028 130 201 S x1
AFN

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 09 lip 2012, 18:49

Panowie,

Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??

Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 09 lip 2012, 18:52

Wostok pisze:Panowie,

Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??

Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??
Ja nie przedłużałem. Zrób tak jak piszesz i na styk ale starczy <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 lip 2012, 21:16

No i ja tak mam, tylko jak ktoś ma na boschu to kostka jest bliżej serwo ale powinno też wystarczyć <ok>

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 14 lip 2012, 12:55

Dzięki za info. W Boschu też bez problemu da się założyć bez przedłużania przewodu.
Jest lekki luz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl