Upss... :oops: bo nie czytałem od początkuNiki20 pisze:MUNIOR, hehe Ja o tym bardzo dobrze wiem, program mam już od dawna Nawet nie tylko program
[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A bo nie mam czym odkąd mi sarenka wyskoczyła i zrobiła mi masakrę prawego rogu auta to jakoś straciłem ochotę na chwalenie się z zewnątrz ...poprawiłem jak się dało ,ale ślady nadal widac ,tzreba by maske i błotnik wymienic ,pomalowac...ale nie mam ochoty ładować tyle kasy,bo sarenki niestety nie mają oc i trza by bulić...Ale ostatnio ciągle coś dokładam np.manetkę od tempomatu (fajny bajer ) ,mam też zamiar załozyć uniwersalny komputer pokazujący min.spalanie ,i wszystkie inne mozliwe parametry w aucie tyle że przyszedł mi z uszkodzonym wyświetlaczem i czekam na wymianę ....ale to nie miejsce na ten temat wiec kończęgibaj pisze:wszystko ładnie pięknie ale autem to się nie pochwali (mówimy o tobie MUNIOR)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, 15:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.
a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa ? i wystroić to wszystko to efekt będzie jeszcze lepszy czyż nie mam racji ?
mam jeszcze jedno pytanie. Pan od wtrysków mi odpisał i teraz pytanie czy ma rację:
"Tak dla sprostowania to 1z ma 2sprezynowe wtryskiwacze i takie tylko przerabiamy.
1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
sa na obsadach dwusprezynowych.
I tylko 2 sprzezynowe przerabia sie na sportowe 216stki ktore dedykowane sa do silnikow 1.9tdi oraz 2.5 tdi.
Jezeli chodzi o cene to zaczynajac od najtanszych:
star diesel -620zl (allegro 650zl) - przy opcji oddania starych wtryskow w rozliczeniu - czyli po zamontowaniu nowych wysylka starych do mnie - 460zl (490zl allegro)
fratelli bosio - 930zl(allegro 950zl) przy opcji oddania starych wtryskow - 770zl (allegro 790zl)
wysylka kurierska przy wplacie na konto gratis, oraz podkladki miedziane pod wtryski gratis.
Czyli wysylka 30 zl + podkladki 20zl = 50zl w gratisie.
Ceny sa najnizszymi jakie mozna zrobic."
czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?
mam jeszcze jedno pytanie. Pan od wtrysków mi odpisał i teraz pytanie czy ma rację:
"Tak dla sprostowania to 1z ma 2sprezynowe wtryskiwacze i takie tylko przerabiamy.
1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
sa na obsadach dwusprezynowych.
I tylko 2 sprzezynowe przerabia sie na sportowe 216stki ktore dedykowane sa do silnikow 1.9tdi oraz 2.5 tdi.
Jezeli chodzi o cene to zaczynajac od najtanszych:
star diesel -620zl (allegro 650zl) - przy opcji oddania starych wtryskow w rozliczeniu - czyli po zamontowaniu nowych wysylka starych do mnie - 460zl (490zl allegro)
fratelli bosio - 930zl(allegro 950zl) przy opcji oddania starych wtryskow - 770zl (allegro 790zl)
wysylka kurierska przy wplacie na konto gratis, oraz podkladki miedziane pod wtryski gratis.
Czyli wysylka 30 zl + podkladki 20zl = 50zl w gratisie.
Ceny sa najnizszymi jakie mozna zrobic."
czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
jeśli o te chodzinowosz pisze:czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?
to ma ,bo jednospręzynkowe ,jak juz wczesniej wspomniano to zabytki występujące tylko w pierwszych audi 80 TDI z 92 roku,wiec praktycznie nie wystepują w przyrodzienowosz pisze:1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
Występują często w tych z 1992r
Możesz wsadzić sobie wtryski i odczujesz różnice bez zmiany kompa. A potem zależy czy stroisz kompa na samochodzie czy kupujesz gotowego chipa a potem płaczesz że dymi, szarpie czy sprzęgło skończyłeś po miesiącu.nowosz pisze:a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa
kurcze dawno mnie nie było :mrgreen: łapki są takie same ale przydałoby się brać wtryski razem ze śrubami i szpilki zostawić na pamiątkę <ok> dodatkowo trzeba się zaopatrzyć w 4szt. nakrętek 10mm, najlepiej samokontrujących żeby łapki były równo <ok>Niki20 pisze:tak te same, ale trzeba podkładki dawać i dłuższe szpilkiRoss pisze: nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP
Panowie,
Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??
Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??
Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??
Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
Ja nie przedłużałem. Zrób tak jak piszesz i na styk ale starczy <ok>Wostok pisze:Panowie,
Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??
Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??