Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2012, 12:37

Niki20 pisze:MUNIOR, hehe :-P Ja o tym bardzo dobrze wiem, program mam już od dawna ;-) Nawet nie tylko program :-D
Upss... :oops: bo nie czytałem od początku ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 sty 2012, 12:38

wszystko ładnie pięknie ale autem to się nie pochwali :-P (mówimy o tobie MUNIOR) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 sty 2012, 12:39

MUNIOR, spoko, w tym temacie nic nie pisałem o swoich poczynaniach ;-) Swoją drogą kiedyś będę z Tobą rozmawiał :->

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2012, 15:05

gibaj pisze:wszystko ładnie pięknie ale autem to się nie pochwali :-P (mówimy o tobie MUNIOR)
A bo nie mam czym :-P odkąd mi sarenka wyskoczyła i zrobiła mi masakrę prawego rogu auta :-/ to jakoś straciłem ochotę na chwalenie się z zewnątrz ...poprawiłem jak się dało ,ale ślady nadal widac :-? ,tzreba by maske i błotnik wymienic ,pomalowac...ale nie mam ochoty ładować tyle kasy,bo sarenki niestety nie mają oc :-/ i trza by bulić...Ale ostatnio ciągle coś dokładam np.manetkę od tempomatu (fajny bajer ) ,mam też zamiar załozyć uniwersalny komputer pokazujący min.spalanie ,i wszystkie inne mozliwe parametry w aucie :-P tyle że przyszedł mi z uszkodzonym wyświetlaczem i czekam na wymianę ....ale to nie miejsce na ten temat wiec kończę ;-)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, 15:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 15 sty 2012, 15:09

a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa ? i wystroić to wszystko to efekt będzie jeszcze lepszy :D czyż nie mam racji ?

mam jeszcze jedno pytanie. Pan od wtrysków mi odpisał i teraz pytanie czy ma rację:



"Tak dla sprostowania to 1z ma 2sprezynowe wtryskiwacze i takie tylko przerabiamy.

1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
sa na obsadach dwusprezynowych.

I tylko 2 sprzezynowe przerabia sie na sportowe 216stki ktore dedykowane sa do silnikow 1.9tdi oraz 2.5 tdi.

Jezeli chodzi o cene to zaczynajac od najtanszych:

star diesel -620zl (allegro 650zl) - przy opcji oddania starych wtryskow w rozliczeniu - czyli po zamontowaniu nowych wysylka starych do mnie - 460zl (490zl allegro)

fratelli bosio - 930zl(allegro 950zl) przy opcji oddania starych wtryskow - 770zl (allegro 790zl)


wysylka kurierska przy wplacie na konto gratis, oraz podkladki miedziane pod wtryski gratis.

Czyli wysylka 30 zl + podkladki 20zl = 50zl w gratisie.

Ceny sa najnizszymi jakie mozna zrobic."



czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 sty 2012, 15:15

nowosz pisze:czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?
jeśli o te chodzi
nowosz pisze:1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
to ma ,bo jednospręzynkowe ,jak juz wczesniej wspomniano to zabytki występujące tylko w pierwszych audi 80 TDI z 92 roku,wiec praktycznie nie wystepują w przyrodzie ;-)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 sty 2012, 15:32

Występują często w tych z 1992r
nowosz pisze:a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa
Możesz wsadzić sobie wtryski i odczujesz różnice bez zmiany kompa. A potem zależy czy stroisz kompa na samochodzie czy kupujesz gotowego chipa a potem płaczesz że dymi, szarpie czy sprzęgło skończyłeś po miesiącu. :-)

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 15 sty 2012, 15:38

Dobra to już jestem spokojny i wszystko wiem:) strojenie bedzie z prawdziwego zdarzenia bez błazenady :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 17 sty 2012, 18:19

Niki20 pisze:
Ross pisze: nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP :)
tak te same, ale trzeba podkładki dawać i dłuższe szpilki ;-)
kurcze dawno mnie nie było :mrgreen: łapki są takie same ale przydałoby się brać wtryski razem ze śrubami i szpilki zostawić na pamiątkę <ok> dodatkowo trzeba się zaopatrzyć w 4szt. nakrętek 10mm, najlepiej samokontrujących żeby łapki były równo <ok>

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 27 sty 2012, 23:33

wiatm, jest poźno, przyznam sie szczerez ze nie mam już czasu przeglądac całego tematu, chodzi mi o to czy te wtryski sa z AFNa :?:

028 130 201 T x3
028 130 201 S x1

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 28 sty 2012, 13:02

dydo85 pisze:wiatm, jest poźno, przyznam sie szczerez ze nie mam już czasu przeglądac całego tematu, chodzi mi o to czy te wtryski sa z AFNa :?:

028 130 201 T x3
028 130 201 S x1
AFN

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 09 lip 2012, 18:49

Panowie,

Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??

Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 09 lip 2012, 18:52

Wostok pisze:Panowie,

Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??

Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??
Ja nie przedłużałem. Zrób tak jak piszesz i na styk ale starczy <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 lip 2012, 21:16

No i ja tak mam, tylko jak ktoś ma na boschu to kostka jest bliżej serwo ale powinno też wystarczyć <ok>

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 14 lip 2012, 12:55

Dzięki za info. W Boschu też bez problemu da się założyć bez przedłużania przewodu.
Jest lekki luz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl