Upss... :oops: bo nie czytałem od początkuNiki20 pisze:MUNIOR, heheJa o tym bardzo dobrze wiem, program mam już od dawna
Nawet nie tylko program

A bo nie mam czymgibaj pisze:wszystko ładnie pięknie ale autem to się nie pochwali(mówimy o tobie MUNIOR)
jeśli o te chodzinowosz pisze:czy ten oto sprzedawca ma rację co do tego że te wtryski są dwusprężynowe ?
to ma ,bo jednospręzynkowe ,jak juz wczesniej wspomniano to zabytki występujące tylko w pierwszych audi 80 TDI z 92 roku,wiec praktycznie nie wystepują w przyrodzienowosz pisze:1z,afn,alh,ahu,ahh,agr itp itd
Możesz wsadzić sobie wtryski i odczujesz różnice bez zmiany kompa. A potem zależy czy stroisz kompa na samochodzie czy kupujesz gotowego chipa a potem płaczesz że dymi, szarpie czy sprzęgło skończyłeś po miesiącu.nowosz pisze:a Gdyby tak wsadzić najpierw wtryski i np dwa dni później kompa
kurcze dawno mnie nie było :mrgreen: łapki są takie same ale przydałoby się brać wtryski razem ze śrubami i szpilki zostawić na pamiątkę <ok> dodatkowo trzeba się zaopatrzyć w 4szt. nakrętek 10mm, najlepiej samokontrujących żeby łapki były równo <ok>Niki20 pisze:tak te same, ale trzeba podkładki dawać i dłuższe szpilkiRoss pisze: nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP![]()
Ja nie przedłużałem. Zrób tak jak piszesz i na styk ale starczy <ok>Wostok pisze:Panowie,
Czy trzeba przedłużać kabel od wtrysu sterującego przy wymiane na AFN??
Kabel przy wtrysku ster. AFN jest z 2-3razy dłuższy niż oryginalnie w 1Z ale wg mnie wyciągając kostkę kabla ecu ze wspornika można połączyć z kostką wtrysku tylko ze bliżej silnika.
Co wy na to??
Jak macie to rozwiązane u Siebie??